miercuri, 10 decembrie 2008

INTERVIU: Ariana Rusu



Cu doua zile inainte de lansarea albumului de debut, Sentimente, intre emotii si pregatiri, am reusit sa o prindem pe Adriana pentru un interviu acordat Party Tv.
Ne-a placut mult dezinvoltura si spontaneitatea cu care ne-a raspuns, asa ca am lasat in text tot ceea ce in limbajul online reuseste sa descrie o stare de spirit ( :), ... )
Atunci cand sunt pe scena mereu am emotii. Chiar daca scena este universul tuturor artistilor, fie ei cantareti, actori.... emotiile sunt acolo :)

1. Adriana, mai intai, spune-ne te rog cateva cuvinte despre evolutia carierei tale muzicale. Cum ti-ai descoperit vocatia, cum ai inceput sa canti, la ce varsta?
Am inceput sa cant la varsta de 7 ani luand primele lectii de pian, in Republica Moldova. Eram si sunt fascinata de universul muzicii pentru ca prin intermediul acesteia ma pot exprima cel mai bine. Muzica face parte din sufletul meu si atunci cand sunt pe scena si vad feedback-ul din partea celor prezenti la evenimente sunt cea mai fericita.

2. Esti nascuta in Chisinau? Cum te-ai decis sa vii in Romania?
Sunt nascuta in Lapusna, R. Moldova, insa din 1997, impreuna cu familia, ne-am mutat in Iasi. Parintii mei au luat aceasta decizie.

3. Cum e viata ca si artist in Republica Moldova?
Pot spune ca e foarte frumoasa. Atata timp cat ai talent si muncesti foarte mult poti face treaba foarte buna oriunde ai fi. Eu fac acest lucru pentru mine si pentru cei care ma asculta, fanii. Am avut marele noroc sa fiu sustinuta de parintii mei si sunt mandra din punctul asta de vedere.

4. In 2004 ai lansat un clip de succes in care cantai alaturi de Tataee. A urmat o perioada de absenta. Ce s-a intamplat?
In 2004 am facut primele mele inregistrari intr-un studio, videoclipul piesei « NOI DOI » feat Tataee a fost lansat in august 2007.Perioada de absenta a fost mai mult din punct de vedere al promovarii. In acest timp am inregistrat piesele pentru albumul meu de debut "Sentimente" . Am dorit sa scoatem, impreuna cu casa mea de productie "Awa Records", un material foarte bun si spunem noi ca am reusit. Intre timp mi-am terminat prima facultate, am dat licenta si m-am inscris la un master si la o a doua facultate :)

5. Piesa cantata cu Tataee a avut un mare succes, te-ai gandit sa reluati colaborarea?
De ce nu ? Atunci cand tatal meu, care este si impresarul meu, a batut palma cu Vlad(Tataee), am pus bazele unei colaborari pe o perioada mai lunga. E posibil sa mai fac o colaborare si pentru cel de-al doilea album la care vom incepe inregistrarile incepand cu anul 2009.

6. Ai participat in toamna la "Doua inimi gemene" in Chisinau, ca si reprezentanta a Romaniei si ai castigat premiul 3. Ce a insemnat pentru tine acest moment?
:) Am fost foarte fericita atunci cand mi s-a inmanat premiul al III-lea, mai ales ca a fost o experienta noua pentru mine, ca si participant al unui festival.

7. Festivalul "Doua inimi gemene" se tine in memoria artistilor basarabeni Doina si Ion Aldea Teodorovici. La lansare il ai ca si invitat pe fiul lor Cristophor, care si el activeaza pe scena muzicii jazz-soul-pop. Sunteti prieteni sau doar colegi de bransa?
In urma festivalului, atat eu cat si parintii mei am avut ocazia sa ne imprietenim cu Cristophor si cu D’na Eugenia (mama Doinei Aldea-Teodorovici). I- am spus lui Cristi ca urmeaza sa imi lansez albumul de debut, l-am invitat si a acceptat.

8. Te gandesti pe viitor la o posibila colaborare cu Cristophor ?
:) Din cate vad anticipezi unele lucruri :) Chiar am discutat despre o posibila colaborare.... Va fi o surpriza....

9. Exista un artist, nu neaparat din muzica, pe care il admiri in mod deosebit, care te inspira?
Incerc sa abordez un stil care ma caracterizeaza si, in urma lansarii albumului cred ca voi avea confirmarile asteptate din partea publicului. Ca si artisti, admir foarte multi, cum ar fi Erykah Badu, Alicia Keys, D’angelo, Frank Sinatra, Norah Jones, Joss Stone, Luther Vandross si multi altii.....

10. Lansezi peste doar cateva zile albumul tau de debut. Ai emotii?
:) Da am !!! Atunci cand sunt pe scena mereu am emotii. Chiar daca scena este universul tuturor artistilor, fie ei cantareti, actori.... emotiile sunt acolo :) Sunt sigura ca lansarea va fi o show incendiar pentru ca in spatele acesteia este o echipa intreaga care a muncit pentru asta....mai multe nu dau din " casa " :) ....va astept la lansare ... iar pentru cei care nu vor fi prezenti ... pot accesa www.adrianarusu.ro/tv, incepand cu ora 21.00, joi 11 decembrie.

11. Poti extrage o ... trasatura dominanta a pieselor de pe acest album, ceva care sa te exprime in mod deosebit?
"Sentimentele" ... pe care le avem noi, oamenii in orice clipa din viata noastra ... Ascultand piesele iti poti da seama de acest lucru ...

12. Peste 2 zile de la lansare este ziua ta de nastere, ti-ai oferit acest eveniment ca si cadou sau a fost o coincidenta de data ?
:) A fost o coincidenta.....dupa o perioada de pregatiri, ne-am dat seama ca peste 2 zile de la lansare este si ziua mea..... Pot spune ca e un cadou pe care nu multi il pot primi.... Eu sunt o norocoasa...si le multumesc in primul rand familiei mele si celor care ma sustin...

13. Ce cadou ti-ar placea sa primesti, ce fel de cadouri iti bucura inima cel mai mult?
Lansarea este cadoul meu cel mai mare...chiar daca nu avea loc acest eveniment...pentru mine...cel mai important este sa ii am pe cei apropiati in jurul meu.

14. Ne poti spune care a fost cel mai frumos moment din viata ta de artista?
In orice moment cand sunt in fata unui public si cant pentru el.... sincera sa fiu ma simt mai bine pe scena decat intr-un studio de inregistrari....

15. Si un moment fericit din viata personala?
De sarbatori, atunci cand sunt in mijlocul familiei si a prietenilor...caldura si dragostea primita din partea lor ma implinesc si ma fac fericita.

16. Ascultand versurile pieselor tale m-am gandit fara sa vreau ca ai o multime de admiratori. E firesc sa ne intrebam, si multi ar vrea sa stie, ai si un iubit?
Fiecare dintre noi avem admiratori :) ... pentru mine pe primul loc e muzica. Atunci cand va fi timpul, voi avea si un iubit :)

17. Stim ca te pasioneaza sportul, teatrul, psihologia. Ai practicat vreun sport de performanta?
De performanta nu ...in timpul liber joc tenis de camp, merg la sala...

18. Ti-ar mai placea sa faci si un alt sport?
Mi-ar placea sa innot.....insa mi-e frica de apa si mi-e cam greu sa trec de pragul asta :)

19. Unde iti vei petrece sarbatorile de Craciun si Revelionul?
Intrebare grea !!:) Vreau sa imi lansez albumul, stiu ca mai am cateva concerte de sustinut...poate dupa Revelion voi avea o mica vacanta impreuna cu fratii mei


Multumim mult si succes!

Niciun comentariu: